Klachtenafhandeling

Wij streven naar 100% klanttevredenheid!

Desondanks kan het zijn dat je als klant ontevreden bent over onze dienstverlening of over een geleverd (of te leveren) product. De directie stelt het op prijs als je de klacht eerst bij de desbetreffende medewerk(st)er kenbaar maakt. Indien dit geen – of onvoldoende – oplossing biedt, kun je natuurlijk een officiële klacht indienen.

Als VoetExpert® partner maken wij gebruik van de klachtenprocedure van Livit. Livit heeft hiervoor de volgende procedure:

  1. Dien de klacht schriftelijk in bij de klachtenafdeling via klachten@livit.nl.
  2. De klacht wordt geregistreerd en behandeld door één van de medewerkers.
  3. Een speciaal klachtenformulier is in te vullen op de website (www.livit.nl). De klacht wordt schriftelijk bevestigd met vermelding van de procedure die gevolgd zal worden om de klacht te behandelen en een vermelding waar de klant terecht kan voor vragen over de procedure.
  4. Binnen vier werkdagen na ontvangst wordt contact opgenomen met de klant. Livit streeft ernaar de klacht binnen zes weken na binnenkomst volledig en naar tevredenheid af te handelen. Alle informatie aan de klant betreffende de afhandeling van de klacht wordt schriftelijk aangeleverd.

Van behandeling van een klacht kan worden afgezien in de volgende gevallen:

  • Indien de klager onvoldoende belang heeft bij de behandeling.
  • Indien de klacht anoniem is ingediend.
  • Indien meer dan een jaar is verstreken nadat het handelen of nalaten heeft plaatsgevonden.

Niet tevreden over de klachtenafhandeling?

Ben je ontevreden over de afhandeling van een klacht? Dan kun je een beroep indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie. Deze geeft een bindende uitspraak of bevordert een schikking tussen beide partijen.

Meer informatie

Last na lang lopen?

Bij klachten aan de voet, hiel, enkel, been of rug neem contact op met Thiel Loopzorg.

Neem contact op
footer-border